Ми цінуємо ваш час, тому для надання якісного сервісу просимо Вас звертатися до служби підтримки
Вхід до служби підтримки користувачів Logris (використовуючи систему заявок OTRS)
Надіслати листа до служби підтримки (на адресу support@logris.in.ua)
Як основний інструмент нашої клієнтської служби підтримки ми використовуємо OTRS як засіб управління послугами та для здійснення підтримки своїх клієнтів. Це потужний інструмент із величезною кількістю функціоналу практично під будь-які потреби малого та середнього бізнесу. OTRS – відкрита система обробки заявок, яка дозволяє організаціям, що займаються технічною підтримкою, спільно працювати над вирішенням проблем користувачів. Ми допоможемо Вам у розгортанні та налаштуванні системи клієнтської служби підтримки!
Основний функціонал системи обробки заявок OTRS:
- прийому заявок та листів (тикетів) від клієнтів;
- вирішення завдань на основі одержаних тикетів;
- передачі відомостей про баги та завдання для програмістів;
- збору статистики про кількість звернень та інші метрики, що дозволяють аналізувати якість роботи техпідтримки та багато іншого